Sunday, January 29, 2012

K-POP

hah ! korang-korang tak payah nak hentam aku or dok 'booooo' aku la bila post title aku macam tu..ape kau ingat layan k-pop tak best ke? layan k-pop buat kau hilang stress tau tak..haha..actually bukan tu point dia..aku bukan la sorang peminat tegar k-pop ni..dan aku tak ikut pun any news about k-pop ni..


apa yang aku dok addict sekarang ni just layan VARIETY SHOW diorg je..adakah ini termasuk dalam peminat k-pop?? aku tak pasti la kan..miahahahahaha...


VARIETY SHOW depa ni sebenarnya kalau korang layan serius boleh buat korang berdekah..lawak diorg lawak yang natural+comel...boleh gitu??? bahahahaha...



sekarang ni yang aku dok asyik ulang-ulang tengok tiap-tiap hari ialah WE GOT MARRIED..tapi yang Nichkhun (2PM) & Victoria(f(x)) punya la..couple-couple yang lain tu aku tak berapa nak gemar sebab nampak kekok and tak neutral la..bosan !! miahahaha.



















kalau korang terasa nak layan WE GOT MARRIED depa ni..meh aku kasi link..then korang layan la sendiri..tapi aku rasa gegurl je la yang terasa nak layan ni..sebab nanti korang akan rasa :



"eeeee....handsomenyaaaaa diaaaaaaa....."
"sweeettttnyaaaa diaaaaaaa....."
"kan best kalau bf aku pun macam tu jugak........."
"untung la Victoria....."
"comelnyaaaaaa depaaa......." 









untuk penutup post kali ni...meh layan video-video k-pop yang aku dok layan sekarang yang membuatkan anda kaum-kaum wanita berkata dalam hati sambil tersenyum-senyum :


"machooonyeeeeeee......"
"coool nyeeeee...."
"hensemnyeeeee....."






* sila tekan pause kat sebalah kiri atas tu dulu ye *










dan layan juga lagu ni :








soalan cepu cemas..
apa kaitan Najwa Latif dan K-POP??

1 comment:

Miss Anis said...

minat yongseo couple...hehhe