Wednesday, November 3, 2010

suka lilit lilit

salam satu malaysia wahai blogger-blogger sekalian ^_^
alhamdulillah..berjaya menentang sikap malas untuk hari ni..
hari ni sakit perut actually..PMS la doll..haih !
tapi takpe..dalam keadaan meniarap..aku gagahkan juga meng'update' belog ni ^_^

hari ni rasa nak share minat aku yang makin melampau terhadap satu mende ni..
alaaaa..yang lilit-lilit kat kepala tuh..
alaaaa...yang banyak warna..colourful2 bagai tuh...
alaaaa...yang yuna suka pakai tuh...

iye...
betola la tuh..

SHAWL !!!!!!!!!!!

okeh..siyesly aku addict sangat kat mende ni skarang..mata ni dok terbelalak besau bile nampak shawl cantik-cantik..kat fb lagi la siot..depa pegi tag name aku kat shawl yang cantek-cantek..haih ! lau depa tag kat aku sebab nak bagi free tape la..uhuk T_T

shawl skarang pown da macam-macam pattern..yang aku ni pown kunun-kunun nak ikot trend semasa la kan..sebok-sebok nak try jugak..eh..aku punye pasal la kan..tak guna duet kaw kan..bhahaha :D

this month aku da berhabis around RM50 untuk 3 helai shawl..huhuhuhu..eh..tak buleh nak sedih..aku gembira lah !


okeh..ni salah satu shawl yang aku addict sekarang..nampak pelik and merimaskan bukan ? tapi sangat cantik tawu sebenarnye ^_^
even mase pakai first time patuh jalan-jalan kat shopping mall..tak jumpe sorg pown yang pakai shawl cam aku..segan pown ade..but it's okeh..nice la shawl ni ^_^


yang colour ala-ala rainbow ni aku beli kat tesco kulai..RM8 jek beb..tuh yang men belasah kaut jek tuh..tak saba nak pakai neh..someone ajak la aku jalan-jalan..leh melaram pakai shawl baru..bahahaha :D


yang ni pulok..TEENS FLAVOUR tag aku..wuhooo..ade lagi pattern cantik-cantik la weyh..siyes hati memberontak nak beli yang ni ! but enough la..bulan ni suda 3 shawl aku beli..mak da bising..wuwuwu T_T

but sape-sape yang nak beli shawl cantik-cantik and harga murah..
sile la visit this blog ye ^_^


* pssstt ! kalau korang beli banyak die bagi discount kaw2 punye taw ^_^


sebenarnya mahu try test pakai shawl cam kat atas ni..tapi..tapi.....
bulan depan jek la...wuwu T_T

haha ~ see...
i'm already addict with shawl..
RM50 tuh buleh buat makan mekdi 5 kali tawu...
tapi tak mengapa..untuk diri sendirik kan ^_^



wearing beaded shawl for the first time untuk berjumpe boifren ^_^
boifren datang amek siap cakap " cantik-cantik ni nak pegi mane je ? "
boifren asek kate saye santek saje..maluuuuu ^_^ [ sape nak muntah..sile kan ye...]


p/s : tak pernah kisah rupa cantik atau tidak..yang penting kepuasan diri ^_^

No comments: