Friday, December 10, 2010

padan muka







ha kaw pompuan..
bagus la..
memang dah kaw patot pown keluar banyak duit bile dapat gaji..
padan muka..
dah hampir setahun dok rumah..

tapi takyah la kaw nak tunjuk-tunjuk bagus kan bile kaw nak baya sume bil kat umah ni..
macam-macam la kan kaw nak wat dengan duet gaji kaw..
padahal belum start keje lagi..
konon nak mak abah bangga dengan kaw la..
kite tengok jek la nanti..
jangan cakap jek lebih..
haktuiihhhhh !

10 comments:

-itu gadis- said...

adekah ini krisis adik beradi?? hihihi~

azwa_amani said...

huishhh marah betul nampak nyerr.sabar yerr...

yaya ASHRAF said...

mara sgt nihh. mara kat sape tu?

joyahLisa said...

@-itu gadis-

haha..lebih kurang la..
lame terpendam...

joyahLisa said...

@azwa_amani
kesabaran yang sekian lama terpendam..
hehe

joyahLisa said...

@yaya ASHRAF
yaya...
huhu...
mesti dpt agak kan dikalangan sape?
ntah la..
tak tahan dah nak saba kan..
terpaksa jadi rude..

Izamir Ridzwan said...

anda di tagged..

http://izamirridzwan.blogspot.com/2010/12/eqbalzack-2010-giveaway-contest.html

Yellow LEOpard said...

saba ye cik joyah.

joyahLisa said...

@Yellow LEOpard
haha..
thanks eh..

joyahLisa said...

@Izamir Ridzwan
baek IR..
sy menerima tag anda..
:)