Saturday, January 29, 2011

cerita pasal aku sampai bila-bila pun takkan habis

assalamualaikum...
hari ni hari apa? hari sabtu..
hari sabtu joyah buat apa? joyah tak kerja..
bila joyah tak kerja,joyah buat apa? joyah meroyan kebosanan..
bila meroyan kebosanan joyah buat apa? joyah update blog lah !!!

* aku tanya,aku jawap...miahahaha

okey..seperti pengetahuan umum..sejak joyah kerja..weekend jek la masa yang sesuai untuk joyah update blog..tu pun bergantung pada mood..haha..hari ni hari sabtu..semalam kat opis lagi siap berangan la kan..hari sabtu nak bangun pukul duabelas tengah hari..hahaha..ape punya anak dara daaa..tapi malangnya pabila terjaga pagi tadi jam menunjukkan pukul 8 pagi..okey...baring semula..peluk2 bantal..arggghhhhh...apsal tak ngantuk pulak ni..okey..memang kena bangun terus la kan...punah impian nak bangun pukul duabelas tengah hari..huhu..

bangun awal pagi..tengok abah ngan along gi kerja..pas tuh borak2 ngumpat2 ngan mak...hahaha...then mak gi dapo untuk masak tengah hari..malas nak tolong [ boleh gitu? haha ]..alahhh..mak masak lauk udang sambal..saje nak bagi pure air tangan mak..baru la sedap..[ alasan semata-mata ] hahahaha...then aku gi hall kemas rumah..after clean and clear..aku terus lunch tepat pukul 11.30 pagi..hamekk kaw..punya terbaekkk udang sambal mak aku sampai aku lunch awal dari biasa...miahahaha :D [ jangan tanya aku da mandi ke belum sebelum makan tu..memang kompem2 belum..bhahaha ]

sudah la tuh story half day for today..nak muntah hijau korang yang baca story remeh2 cam ni..haha..actually aku takda idea nak update apa..teruk betul otak aku ni time batuk + selsema + angin badan tak lepas..ye..aku selsema + batuk semula..pdhal aku baru baik demam early this month..now baru aku taw bahawa aku ni tak boleh kena aircond lama sangat..senang selsema and batuk lolx..hadoii...payah2..kat opis dah la tiap2 hari aircond kuat tahap cipan..amoi2 tuh pulak rilek jek pakai skirt pendek tiap2 hari..memang tebal betol kulit mike yang makan ba alip ba ya ni...bahhahaha :D

this time jugak joyah teruja mahu menanti saat 3 February..hahaha..eh bukan nak celebrate CNY okey..joyah maw ngedate sama budak bunchet..kangen wooo...windu nak jalan2 ngan dia..windu nak gelak2 ngan dia..windu nak tengok lesung pipit die...weeeee [ bila mood joyah mula ngada2 rasa macam nak kasi pang lapanpuluhlapan kali kan?? ]




nanti nak makan ni dengan budak benchet :)






ini jugak :)


p/s : macam dah punah harapan raya cina nak ronda2 naik kereta baru :(

No comments: