Wednesday, May 4, 2011

hari jadi tiga hari..kaw ade?? haha

yo wassup..haha
untuk pengetahuan entry kali ni mengambil masa seminggu untuk aku taip serta upload pic..oleh kerana faktor masa serta ke'busy'an bekerja..
haha..let's begin..

buat pertama kali dalam hidup aku rasa birthday aku macam tiga hari berturut-turut..
thanks yang tak terhingga kepada si polan yang disayangi sebab mengubah impian saya menjadi realiti..cewahh !!

hari tu aku ada mention pasal mimpi aku kat ENTRI NI..korang taw dak yang mimpi tu seolah2 menjadi kenyatan woo..apa yang aku mimpikan tu aku dapat time birthday..yeay !!


dah la..entry kali ni taknak membebel tak masal..meh aku sajikan dengan gambar hari jadi tiga hari aku..yang tak berminat takyah tengok la..aku senang meluahkan apa yang aku rasa kat blog ni..peace ! :)


tiga hari berkepit dengan budak buncit ni
^_^




ye..aku bajet2 jek pose cenggitu..haha


Day 1 ( 30 April 2011 )
Lokasi jelajah :
1. Rumah bakal mak mertua..eheks :)
2. Jusco Tebrau
3. City Square
4. Stulang ( tepi laut )
5. Dinner at Senibong




bila berjalan harus lah makan..
maka dengan menggedik ajak boifren masuk Secret Recipe..
jeling-jeling boifren..maka boifren memahami kekasih hatinya..
lalu meng'order' Chocolate Indulgane Cake as my birthday cake..
TQVM syg ^_^






Day 2 ( 1 May 2011 )
Lokasi jelajah :
1. City Square
2. Danga Bay


untuk day 2 ni takde pic..haha..sebab nya banyak amik guna DSLR my bucuk Phyza..hehe..kang dah dapat pic aku upload la eh..
hari kedua di JB bersamaan hari jadi aku..kami (kami bukan merujuk kepada aku dan boifren ye) bangun tido pukul 11 pagi..haha..lepak la malam semalamnya balik lambat..siap-siap itu ini tepat pukul 3 petang aku ngan Phyza gerak gi City Square..sementara tunggu boifren sampai kami jalan-jalan carik pasal..dah nak tercabut kaki serta termuntah hijau..kami blah dari CS lalu menuju ke Danga Bay..aktiviti kat Danga Bay hanya melepak saja..haha

**pic update**







 tu diaaa wajah cik phyza lalink saya..beliau sangat comey..hehe



Hari kedua iaitu hari jadi aku ni la yang buat aku rasa gembira tak hengat punye..sebabnya boifren dah jadikan mimpi aku menjadi kenyataan*gasak kaw ayat cam tunggang langgang*
boifren kunun2 nak wat surprise la kan..kunun2 nak gi toilet..sekali datang amek kaw..chipmunk gedabak seperti dalam WISHLIST aku daaaa :)

teruja weyy masa dia bagi..rasa nak peluk time tuh jugak..muahaha :D




tu diaaaa...chipmunk gedabak yang diidamkan kini berada dipelukan ku tiap2 malam..hehe


Day 3 ( 2 May 2011 )
Lokasi jelajah :
1. Larkin Idaman ( amik air Dr. Sukida bergelen2 )
2. Breakfast kacang pool 
3. Danga Bay *lagi*






bersantai-santai kat Danga Bay sambil menikmati American Brownies sambil peluk si boncet*berapa banyak sambil daaaa*





tak menahan la awk polok si buncet ni..gedik semacam..haha








abg driver yang sudi membawa saya ke mana jua yang saya mahu selama tiga hari..jasamu dikenang..hehe



abaikan muka slenge aku tuh..layankan jek boifren main tangkap2 gamba..heh



thanks to my lalink Phyza sebab bagi novel cintan kat saya..
thanks to boifren sebab bagi bear chipmunk yang gedabak..
tahun ni saya dapat 2 hadiah hari jadi..
^_^



2 comments:

aliza zeke said...

berjalan sakan sehh..nie baru befday lum kawen lagi..memang 7 hari 7 malam ar nanti..hehe

Nisha Ramlan said...

@noralizaadehhh..
tak mampu la dok nak wat majlis 7 hari 7 malam..
kaw sponsor ah..
ek ek
:)