Saturday, December 31, 2011

#2 soalan SRP hari ini

Kenapa sakit kepala mesti kat kepala?
Kenapa lelaki suka men futsal tengah malam nak ke pagi ek?
Kenapa mesti sentiasa rindu kat bf/gf ?
Kenapa Osbon leh menang?
Kenapa Jozan lagi lawak?
Kenapa rindu nak makan Choc Indulgance ni?
Kenapa aku mula rasa muak makan DoubleCheeseBurger ni?
Kenapa dalam dompet aku ade RM4 je?
Kenapa mesti kena basuh kereta?
Kenapa time aku cuti, time tu la aku tengah sengkek?
Kenapa mesti ada orang yang tak suka tengok kita senang?
Bila nak dapat bonus ni?
Kenapa Siti Nur Halija gemuk tapi pinggang dia slim ?
Kenapa hari ni aku mandi sekali je?
Kau tak reti-reti nak balik dari main futsal ke ngek?
Apehal internet lembap nak mati ni?
Kenapa satu video yang berdurasi 4 minit mengambil masa berjam-jam untuk habis load ye malam ni?
Kau ingat kau tu da cukup bagus?
Kau tak puas hati ngan soalan-soalan aku ke?
Kau da stalk blog aku pehal tak jawap soalan-soalan aku yang kacang ni?



kau tak payah nak pening sangat nak jawap soalan-soalan SRP aku ni eh
aku pang laju-laju...
=.=

No comments: