Saturday, December 31, 2011

pada suatu hari.....


entah kenapa semalam aku mimpi aku dah ada baby sendiri..
bila masa aku kahwin..
bila masa aku mengandung..
bila masa aku beranak..
aku pun tak tau la..


tambah seronok+bahagia bila dalam mimpi tu ade abg baju belang-belang yang kat sidebar tu..
aku ngan abg baju belang tu dok belai-belai 'baby kami' tengah tido..
alahaiiii...
tambah plus plus plus seronok+bahagia bila muka baby tu sebijik muka abg baju belang..
muka dia..mata dia..senyum dia..
Tuhan..apakah petanda semua ini...


tapi seriously bahagia doww mimpi ade baby sendiri ni..
tak pernah-pernah aku bangun tido pagi aku terus senyum..
selalu bangun pagi kalau tak berkerut, muka masam..
kalau tak muka masam, muka stim mengantuk giler..
bahagia sangat letewwww gamaknya kan..



seronok memang seronok jugak..
bahagia memang bahagia bila mimpi macam tu..
tapi tak nak la terlalu excited gila-gila..



banyak lagi nak kena fikir..
ingat nak kahwin tu senang???
zaman sekarang ni kalau kau setakat ada RM1000 serius tak cukup dowh nak kahwin..
orang zaman sekarang pun buat kecik-kecik mengata, buat besar-besar pun mengata..
buat sederhana je senang..
tapi buat sederhana pun kau ingat dapat RM1000??



jodoh..rezeki..ajal..semua di tangan Allah..
apa yang aku perlu buat..
aku cuma perlu terus berdoa moga-moga abg baju belang adalah benar-benar jodoh aku..
dan akan jadi peneman hidup aku sampai ke akhir hayat..
amin...











nanti nak baby comel macam SYABIL
^^



GOODBYE SWEET 2011

and

HELLO ANOTHER SWEET 2012

hopefully
^^

No comments: