Thursday, January 26, 2012

bagpack, i love you




why i'm prefer bagpack as my handbag??


1. boleh sumbat seberapa banyak khazanah aku..memandangkan bagpack tak banyak kocek di dalamnya..maka ruang yang ada amatlah besar untuk aku sumbat segala barang..
2. men'stabil'kan serta membuatkan bahu aku seimbang..kalau guna handbag biasa..aku sangkut kat bahu sebelah je..aku pulak jenis selesa sangkut handbag kat bahu kanan..maka bahu aku akan kelihatan senget sebelah ( eh? iye ke??? )
3. aku bukan la seorang yang particular..apa yang aku rasa nak sumbat dalam beg,aku sumbat je..maka bercampur aduk lah barang-barang aku kat dalam tu.. ( tapi aku suka..boleh gitu?? )

segala khazanah ni aku main sumbat je dalam bagpack aku..ni half je..ada lagi barang lain yang agak private untuk ditayang kat sini..kihkih..


4. aku jenis malas nak pegang barang-barang yang aku beli..kalau aku pegang beg-beg plastik bagai tu..macam mana nak pegang cool blog sambil berpimpin tangan dengan budak gemok?? ( pulakkk?? ) 
maka, jika barang tersebut dalam saiz yang sederhana, aku akan cuba sedaya upaya sumbat dalam backpack aku..hehe..


maksud bagpack aku kat sini bukan la bagpack yang gedabak macam amoi bawah ni pakai  :


kalau dah aku mengusung bagpack gedabak ni time deting..dah gaya macam aku nak gi kahwin lari ke siam gamaknya..haha..
sekarang ni kan tengah trend handbag yang boleh jadi backpack sekali..ni yang aku maksudkan..
^^



ni current backpack favourite aku..nampak lasak sikit..harga pun murah..RM50 for two bagpack..maka dengan pantasnya aku dan sepupu ku menyambarnya..haha




sekian.Terima Kasih
^^

No comments: