Wednesday, January 25, 2012

looser




kerana mulut , badan binasa...

padan muka kat diri aku sendiri..kerana mulut aku yang jahat dari dulu ni..ni yang aku dapat sekarang..dua hari terbaring demam+selsema+sakit tekak yang melampau..tak dinafikan mulut aku ni kadang-kadang jahat..mulut aku ni jahat bila time aku emo la..emosi tak stabil la senang cakap..bila aku bengang,marah,tak puas hati..memang aku kadang2 tak boleh nak control apa yang akan keluar dari mulut aku..then lepas tu berbakul-bakul aku sumpah maki diri sendiri atas apa yang dah keluar dari mulut aku sendiri tu..

dalam hal yang berlaku sehari dua ni..aku betul-betul menyesal..memang tak dinafikan aku geram sangat..dua tiga kali aku diperlakukan aku masih boleh tahan..tapi entah kenapa kejadian dua hari lepas buat aku hilang kawalan mungkin..aku luahkan apa yang aku tak puas hati tanpa aku ambil peduli siapa orang tu..aku nak mintak maaf atas apa yang aku dah buat dua hari lalu..tapi aku takut nak mintak maaf..aku takut dengan jawapan dan reaksi yang bakal aku terima dari mereka yang tersinggung dengan kata-kata aku..macam mana kalau mereka tak maafkan aku?? macam mana kalau mereka tak terima aku lagi??

dua hari terbaring lemah buat aku berfikir..kadang-kadang kalau rasa tak puas hati jangan ikut sangat kata hati tu..kawal selagi boleh..tak mati pun kalau kau kawal sikit perasaan dan emosi kau tu kan..tapi aku tak boleh buat apa-apa..benda dah berlaku..dan aku menyesal..menyesal dan ingin meminta maaf..tapi aku takut..ya Tuhan..apa yang perlu aku buat...aku malu dengan diri sendiri..aku malu dengan perangai diri sendiri..aku tak pernah macam ni..tapi kenapa tiba-tiba aku berperangai macam ni?? memburukkan imej 
sendiri..apa yang aku dah buat ni?? kenapa aku jadi macam ni?? BODOH !! YA..AKU BODOH !!

pada mereka yang dah tersinggung dengan kata-kata aku..aku ingin memohon maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki..aku sayang kalian sangat..kalian yang dah aku anggap seperti keluarga sendiri..ya..aku sangat LOOSER sebab memohon maaf dengan cara ini..aku LOOSER sebab takut untuk memohon maaf secara berdepan..saat ini..aku masih sayang kalian..doa dari kalian aku harapkan agar merestui hubungan kami..